قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آژانس فاراگشت کوروش کبیر چه خدماتی را ارائه می دهد

آژانس فاراگشت کوروش کبیر چه خدماتی را ارائه می دهد

تور کربلا , قیمت تور کربلا

سفر زیارتی به شهر کربلا با تور کربلا

ائمه معصوم و امامان راشد، همانگونه كه در زمان حيات خويش استوانه دين و محور انسانيت و پشتوانه حق و عدالت بودند، پس از شهادت نيز آرامگاه و زيارتگاه ایشان مأمنی برای حق و عدالت و فضيلت برشمرده می شود. پس هر زائرى بايد بكوشد تا از اين شفاخانه فيض، استشفاى دردهاى درونى خود را خواسته تا هم ظاهر او به جمال و كمال آراسته گشته و هم باطن وى از آلودگى‏ها پاك و مصفا گردد. در این بین کربلای معلی و زيارت محل شهادت امام حسین (ع) که در تور کربلا مشاهده میکنید ، از ويژگي هاى برجسته‏ و منحصر به فردی برخوردار است که دل هر شیعه مخلصی را با خود می برد. آنانكه توفيق زیارت آن حضرت را پيدا مى كنند و به مرقد مطهرش مشرف مى شوند، خیر و برکتی در زندگی خود مشاهده می کنند که همواره آرزوی توفیق مجدد برای سفر به این شهر مقدس و مدرسه دوست داشتن و فضيلت را در سر می پرورانند.

حسینیه ها و مقام های موجود در شهر کربلا

در شهر کربلا بیش از یک صد حسینیه‌ توسط افراد مختلف بنا شده است که مشهورترین آنها متعلق به ایرانیان است، از جمله این حسینیه ها می توان به حسینیه تهرانی‌ها، آذربایجانی‌ها، قمی‌ها، مازندرانی ‌ها و اصفهانی ‌ها اشاره کرد که متاسفانه بخشی از آنها در تنش های اخیر آسیب دیده اند. همچنین مقام های مختلفی در این شهر احداث شده که برخی از آنها عبارتند از: مقام امام صادق (ع) واقع در زمین‌های معروف به جعفریات در اطراف حرم امام حسین علیه ‌السلام، که مکان غسل زیارت این امام همام بوده است، مقام حضرت مهدی (عج) که به یاد و نام حضرت بقیة اللَّه بنا شده است و مقام زین العابدین علیه ‌السلام که در کنار بیمارستان امام حسین (ع) واقع شده است.

استفاده از تور کربلا چه مزایایی دارد؟

روند رو به رشد استفاده از تورهای مسافرتی، نشان از آگاهی روز افزون مردم عزیز کشور ما در مورد مزایای ویژه این تورها نسبت به سفرهای آزاد دارد. در یک کلام با استفاده از تور شما یک سفر برنامه ریزی شده و بدون دغدغه های معمول را تجربه می کنید که در عین حال مقرون به صرفه نیز می باشد. مخصوصا برای سفرهایی همچون شهر کربلا که قیمت تور کربلا هوایی با شرایط مناسب قیمتی و از امکانات کمی نسبت به تعداد گردشگران و زائران برخوردار بوده و در سفرهای آزاد، مشکلات مختلفی گریبان گیر مسافرین می شود. با برنامه ریزی مشخصی که توسط تور کربلا صورت می گیرد، شما بدون دغدغه به امکانات لازم در این سفر زیارتی دسترسی داشته و فکر خود را تنها متمرکز بر بهره گیری معنوی هر چه بیشتر از این سفر خواهید کرد.

تور کربلا , قیمت تور کربلا

خرید سوغات از کربلا

کربلا جزء شهرهایی که نباید در آن انتظار زیادی برای خرید اجناس مختلف داشت. بازارهای این شهر محدود بوده و اصولا تدبیری برای جلب گردشگر به واسطه خرید در آن صورت نگرفته است. به همین دلیل اجناس و کالاهای ارائه شده در همین بازارهای محدود نیز از کیفیت مناسبی برخوردار نبوده و اغلب گردشگران به عنوان سوغاتی به دنبال مهر و تسبیح هستند.

چرا تور کربلای آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر یک گزینه مناسب است؟

آژانس ما مجری اصلی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بوده و توانایی های لازم را برای برپایی تورهای مسافرتی مختلف، کسب کرده است.

کارشناسان مجرب آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر در تمام روزهای هفته در کنار شما بوده و آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما و راهنمایی‌های مختلف هستند.

به منظور جلب رضایت گردشگران عزیز، قیمت بلیت‌ها و تورهای آژانس ما با کمترین سود فروخته می‌شود و با این وجود، جهت ارائه تورهای اقساطی، با شرکت عظیم شهر قراردادی امضا کرده‌ایم تا بتوانیم با شرایط مناسب، تورهایی را مثل تور کربلا نیز به صورت قسطی اجرا کنیم. به استناد این قرارداد گردشگران عزیز می‌توانند مطابق با شروط مذکور در بخش رزرو تور اقساطی سایت رسمی آژانش ما هزینه سفر خود را به صورت ماهیانه بپردازند.

هدف اصلی آژانس هواپیمایی فاراگشت کوروش کبیر، فراهم آوردن شرایطی مطمئن و مناسب برای سفر و جلب رضایت گردشگران عزیز در تور کربلا بوده است. با این هدف بزرگ، امور حرفه‌ای خود را همواره با استعانت از خداوند متعال به پیش برده و از صمیم قلب باور داریم که روزی ما در گرو رضایت کامل مسافرین از سفر و تعامل با ما می باشد. در عین حال بر این باور هستیم که روزی ما در گرو رضایت کامل مشتریان بوده و همواره با اخذ نظرات آنها هر چه می‌گذرد بر باور خود استوارتر می‌شویم.

برای اطلاعات بیشتر

میتوانید به وب سایت آژانس مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۲۱۸۶۰۳۷۴۱۴ تماس بگیرید ، کارشناسان کربلا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.