کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعبیر خواب سگ سیاه | دیدن سگ قلاده به گردن در خواب

تعبیر خواب سگ سیاه | دیدن سگ قلاده به گردن در خواب

تعبیر سگ در خواب در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ

در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ، با استفاده از نمادها و سمبل‌های مختلف رویای دیدن سگ این‌گونه به تصویر کشیده شده است:

کشتن سگ در خواب , زدن سگ در خواب , توله سگ در خواب

سگ : به سادگی ابراز کردن احساساتی چون پرخاشگری- شاید چون سگ‌ها به محض عصبانیت زود دندان‌ ها یشان را نشان می‌دهند – امیال جسمانی، دوستی، بخش‌هایی از وجودمان که دور از نظر دیگران نگه می‌داریم اما ممکن است ناگهان غلیان کنند، جریان تداوم احساسات طبیعی، خود را وقف کسی یا چیزی کردن، مثلا همسر یا فرزند. سگ را همچنین راهنما یا نگهبان نیمه پنهان زندگی می‌دانند.


تعبیر سگ سیاه در خواب

سگ سیاه : افسردگی یا ترس از مرگ، انرژی حیاتی که در ما فاسد شده و باعث افسردگی و ترس شده است، امیالی که بیشتر آن‌ ها ناخودآگاهند، پیام آور مرگ شخصی دیگر.

حمله سگ : یا مورد حمله کسی واقع شده‌اید و این رویا خشم و انتقادهای نیشدار آن‌ها را به تصویر می‌کشد و یا در این رویا خشم و پرخاشگری خودتان به تصویر کشیده شده است.

سگ قلاده به گردن : غرایز کنترل یا مهار شده، غرایزی که به آن‌ها تعلیم داده و جهتشان داده‌ایم، بخش‌هایی از وجودمان که عقب رانده و مهار شده‌اند.

توله سگ : جوانی، سبک سری، غلیان عواطف و هیجانات. این تصویر در رویا ممکن است نمایانگر یک کودک یا احساس هشدار به آن کودک باشد، آبستنی فرزند شخص دیگر، شکنندگی‌ و وابستگی و نیازها، این تصویر می‌تواد نیاز خود شما را به عشق ورزیدن یا مراقبت از چیزی و یا بر عکس به تصویر بکشد.

تعبیر خواب فرار کردن از سگ

محمد بن سیرین گوید : اگر بیند که سگ از وی می‌گریخت، دلیل است دشمن از وی برحذر بود.

تعبیر خواب سگ سیاه | دیدن سگ قلاده به گردن در خواب

امتیاز 3.17 ( 6 رای )