اگر صخره در مسیر رود نبود ،رود هیچ آوازی از خود سر نمی داد.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال ارز شیبا اینو در تایم فریم هفتگی و روزانه

تحلیل ارز شیبا امروز

تحلیل ارز شیبا ۲ مرداد ۱۴۰۲

تحلیل شیبا اینو در تایم فریم هفتگی

تحلیل ارز شیبا

برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روش کلیک کن

ارز شیبا اینو در تایم فریم هفتگی بعد از زدن یک سقف جدید بصورت فشرده خودش رو رسوند به بیس اصلی حرکت صعودی قبلی خودش که در تصویر بالا کاملا مشخص است. در تایم هفتگی شیبا رسیده به یک سطح و ناحیه بسیار مهم تقاضای خودش که تا الان هم حمایت نسبتا خوبی ازش شده و پیش بینی میشه قیمت یکبار دیگه به سطح حمایت پایین برگرده ، اما اگر قبل از برگشت بتونه سطح ۵ صفر ۱۹ رو بشکنه خیلی بهتر میشه و اونوقت میشه با اطمینان بیشتری قیمت های پایین رو خریداری کرد.


تحلیل ارز شیبا در تایم فریم روزانه

تحلیل شیبا

در تایم فریم روزانه بعد از برخورد به تقاضای هفتگی ما یک کندل با شدوی نسبتا بلند ایجاد کردیم که معمولا در اینجور مواقع قیمت دوست داره برگرده به تا وسط های شدو کندل های بلند دلیل اینکار هم وجود سفارشات جا مونده هست. اما در تایم فریم روزانه ما یک خط روند خوبی هم داریم که در تصویر بالا مشخص شده ، این خط روند فعلا حمایت خودشو انجام داده و به پایین نشکسته ، اما در تایم روزانه زیر سطح مهم عرضه در فاصله قیمت ۵ صفر ۸۲۸ تا ۵ صفر ۹۱۸ هست که فعلا باهاش درگیره و باید بینیم میتونه ردش کنه یا نه !

همچنین ببینید : کانال سیگنال ارز دیجیتال


تحلیل شیبا در تایم ۴ ساعته

تحلیل کامل شیبا

شیبا در تایم ۴ ساعت روی دو تا سطح حمایت خوبی داره که در عکس بالا مشخص شده ، با توجه به اینکه بیس بالایی برای تایم بالاتر هست دو تا محدوده حمایت ۴ ساعته ممکنه کار نکنه ، در کل شیبا در یک محدوده رنجی قرار گرفته که اگر کسی از کف حمایتی خریدی نکرده بهتره فعلا صبوری کنه تا یک سطح مهم عرضه به بالا شکسته بشه تا بهتر بشه محدوده های خوب برای خرید شیبا در نظر گرفت.


امیدوارم از تحلیل شیبا اینو استفاده ببرید ، حتما دقت داشته باشید تمام تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و معیار خرید و فروش شما نمیباشد و مسولیت تمام خرید و فروش ها برعهده خودتان است. سپاس !

همچنین ببینید : تحلیل اتریوم امروز | بررسی کامل نمودار ETH روزانه هفتگی

امتیاز 4.00 ( 1 رای )