آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نمایندگی فروش درب ضد سرقت ایرانی

نمایندگی فروش درب ضد سرقت ایرانی

درب ضد سرقت ایرانی

 

درب ضد سرقت ایرانی به نوعی از درب ورودی ساختمان می گویند که سازنده آن با رعایت استانداردهایی خاص و عایق کردن درب نسبت به حرارت، رطوبت و صدا، آن را قادر ساخته تا بتواند از تخریب قفل ، لولا یا بدنه جلوگیری کرده و در نهایت مانع از ورود دزد به محل مورد نظر بشود.

 

همان طور که اشاره شد با توجه به استانداردهای موجود اگرچه این نوع از درب ها ظاهری دلربا دارند، اما بدون تردید برای ساخت آنها از فلزهای مقاوم در برابر برش، ضربه یا سوراخ شدن همراه با موادی مقاوم در برابر حرارت و اسید استفاده خواهد شد پس وزن زیادشان نسبت به در های معمولی اولین مشخصه درب ضد سرقت است.

از مزایای درب ضد سرقت ایرانی می توان به مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی استر اشاره کرد که هر مشتری را قانع می کند تا یکی از آن ها را خریداری کند. این درب ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر این که منزل شما را از ورود سارقان محافظت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز در درون آن، ضدحریق هم هستند. علاوه بر این، با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی این درب ها شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آنها را ضد برش، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند.

 

مشخصات درب ضد سرقت ایرانی

۱- ابعاد پشت تا پشت چهارچوب ۱۰۵cm * 210cm
۲- ضخامت لنگه درب ۶ سانتی متر
۳- ضخامت چهار چوب ۱۲ سانتی میتر
۴- ضخامت ورق چهار چوب ۵/۱ میلیمتر
۵- ضخامت ورق رویه ۶ میلیمتر MDF
۶- تعداد لولا ۳عدد
۷- سیستم قفل دو قفله ایرانی
۸- دارای چشمی و زنگ به صورت ترکیبی
۹- آستانه تمام فولادی با رنگ الکترو استاتیک (کوره ای)
۱۰- مشخصات ورق فولادی داخل درب: ۷/. میلیمتر
۱۱- وزن ۵۰ کیلوگرم
۱۲- دارای نوار درزگیر بر روی چهارچوب

نمایندگی فروش درب ضد سرقت ایرانی

امتیاز 4.67 ( 3 رای )