اگر صخره در مسیر رود نبود ،رود هیچ آوازی از خود سر نمی داد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

شرکت هواپیمایی گرجستان را بیشتر بشناسید

شرکت هواپیمایی گرجستان را بیشتر بشناسید

گردشگری , گرجستان

جرجین ایرویز

شرکت هواپیمایی ملی گرجستان(Georgian Airways) مهمترین شرکت هواپیمایی کشور گرجستان می باشد که حامل پرچم این کشور نیز هست. این شرکت هواپیمایی در سال ۱۹۹۴ میلادی بصورت رسمی افتتاح گردیده است و عضو سازمان یاتا نیز می باشد که دارای کد A9 است.

جرجین ایرویز در حال حاضر به چندین مقصد در قاره اروپا، آفریقا، آسیا و منطقه خاورمیانه پرواز دارد که از مهمترین آنها می توان به ایران، امارات، هلند، مصر، عراق، ترکیه، اکراین، ایتالیا و… اشاره کرد. بعلاوه باید به این نکته هم اشاره کنیم که جرجین ایرویز با چندین شرکت هواپیمایی بین المللی مطرح همچون ایر بالتیک(AirBaltic)، هواپیمایی اتریش(Austrian Airlines) و KLM هلند همکاری مستقیم داشته و قرارداد نماد مشترک دارد.

این شرکت هواپیمایی در حال حاضر چیزی نزدیک به ۱۰ فروند هواپیمای جت مسافربری دارد که از مهمترین آنها می توان به دو فروند بوئینگ ۷۳۷ و ۳ فروند بمباردیه مدل CRJ100 و CRJ200 اشاره کرد.

گردشگری , گرجستان

جرجین ایرویز

قطب اصلی پروازهای جرجین ایرویز نیز سه فرودگاه بین المللی تفلیس(Tbilisi International Airport) واقع در پایتخت گرجستان، فرودگاه بین المللی شهر توریستی باتومی و فرودگاه بین المللی کوتایسی می باشد. از آن جایی که تهران از مهمترین مقاصد پروازی هواپیمایی ملی گرجستان محسوب می شود، احتمالا بتوانید بلیط هواپیما چارتر پروازهای این شرکت را نیز در فصل تابستان تهیه کنید.

برای اطلاع از پروازهای برنامه ای و همچنین خرید بلیط هواپیما و چارتر نیز بهتر است سری به سامانه آنلاین رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما سفرمی بزنید و از آخرین قیمت های موجود آگاهی کسب کنید.

جاذبه های گردشگری

در صورتی که قصد سفر به گرجستان را دارید تا تعطیلات بی نظیر و فراموش نشدنی‌ای را پست سر بگذارید، توصیه می کنیم قبل از از جاهای دیدنی این کشور اطلاعاتی هرچند مختصر را بدست آورید؛ در همین راستا قصد داریم در ادامه این بخش از سری مقالات اطلاعات سفر چند جاذبه توریستی بسیار معروف گرجستان را به شما معرفی کنیم. بی شک سفر به گرجستان با جرجین ایرویز تجربه ای است که شاید هرگز دو بار اتفاق نیفتد!

پیست اسکی گودائوری

پیست اسکی گودائوری بدون شک از بهترین تفریحاتی است که می توان در دامنه کوه های معروف قفقاز واقع در بخش شمالی تفلیس، پایتخت گرجستان انجام داد. در این پیست سه مسیر اسکی رانی وجود دارد که با توجه به تجربه، هر یک از اسکی بازان ماهر و یا مبتدی می توانند در یکی از این پیست ها به تفریح و تجربه هیجانی فراموش نشدنی بپردازند.

گردشگری , گرجستان

پیست اسکی گودائوری

نکته جالب توجه دیگر وجود هلی کوپترهای مخصوص این پیست اسکی است که اسکی بازان مشتاق را به ارتفاعات بالای این کوه می برند؛ البته بغیر از هلی کوپتر، تله کابین و تله سی نیز برای جابجایی این اسکی بازها در نظر گرفته شده است.

باغ گیاه شناسی باتومی

این باغ بسیار زیبا و تماشایی از مهمترین جاهای دیدنی شهر باتومی گرجستان محسوب می شود که هر ساله میزبان گردشگران متعدد و علاقه مندی است که راهی باتومی می شوند. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این باغ نزدیک به ۱۱۱ هکتار وسعت دارد و در سال ۱۸۸۰ میلادی توسط گیاه شناسی روسی به نام آندری نیکلاویچ کراسنوف بنیان نهاده شده است؛ البته ۳۲ سال طول کشید تا باغ گیاه شناسی باتومی (Batumi Botanical Garden) بطور رسمی افتتاح گردد! این باغ گل به نوعی طراحی شده است که می توان بسیاری از گیاهانی که تا به حال در عمر خود ندیده اید را در انجا پیدا کنید. هرساله بسایری از گردشگران که رشته تحصیلی آنها به گیاهشناسی است مجذوب این قسمت در گرجستان می شوند و می توانند تحقیاقاتی را در آنجا دهند.

گردشگری , گرجستان

باغ گیاه شناسی باتومی

گفته می شود هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که به اندازه گرجستان تنوع جانوری و گیاهی داشته باشد.

پارک ملی گارگلی برجومی

از دیگر زیباترین مکان هایی که باید در تور گرجستان از آنها بازدید نمود باید به پارک ملی گارگلی واقع در شهر زیبای برجومی اشاره کرد؛ شهری که آب معدنی های آن در سراسر جهان بسیار معروف است و در اکثر کشورهای اروپایی نیز می توان آنها را تهیه نمود. یکی از بزرگترین پارکهای جهان پارک ملی گارگلی برجومی می باشد که می توان در آنجا مناظر بسیار زیبایی را مشاهده نمود. این پارک می تواند خاطرات زیبایی را برای شما و خانواده تان که به گرجستان سفر کرده اید بسازد.

گردشگری , گرجستان

برجومی

این پارک که در سال ۲۰۰۱ میلادی افتتاح گردیده است، از بزرگترین پارک های ملی در سراسر اروپا محسوب می شود. بدون شک سپری کردن چندین ساعت لذت بخش در این پارک که از تنوع بی نظیر گیاهی و جانوری برخوردار است، می تواند برای شما تجربه ای بسیار شیرین باشد.

منبع: www.e-georgia.ir